tacos,hundvalpar,och flyttstädning..

ja jäklar, här händer de grejer. Fick ett något panikartat samtal ifrån en granne i fredagas eftermiddag,
"det är nog dax nu..jag tror det är dax.. eeeh, är du hemma? kan du inte komma hit?" hunden hade valpar i magen, o matte var orolig. För nu verkade det vara dax. Jag tog med mej Lowa o gick upp. Då hade voffsingen lugnat ner sej,o seg mest lej ut.. Haha! Men nog var det på gång alltid. Dom kom dock inte under fredagen, men tidigt på lördags morgonen kikade dom ut. Tre styckna blev det. Ska kika på dom senare.. =)

Var ju som bekant bjudna upp till Långan på dinner i fredags. Det var så trevligt så, och jag åt tacos
tills det praktiskt taget sprutade ur öronen på mej! Sen blev de Kaffe o karameller till "Så ska det låta" o massa surr. Mycket trevligt! Trist bara att värdinnan blev klen. :(
Lowisen hon hängde mest med Göran.. Dom satt o kikade på shettisar på blocket! O Lowa tyckte det lät som en bra idè att åka till sollefteå och köpa sej en liten hingst! "För det vara ju inte så långt dit.."
Då var det läge för både mej och Jesper o sätta ner foten. Haha! =)

Igår var Lowisen med moffa o lekte, Jesper jobbade o jag hjälpte Sandra o dona ur lägenheten, fasiken va lesamt det är att flytta. Huua! Gruuvensamt. Ajjemän.
Ska strax åka in o fortsätta hjälpa henne.
For o handlade med karln,o dona innan vi for till Pappa,o blev bjudna på middag där. Där bjöds det på en gammal höna. ;o) Gott och trevligt! =)
Sen blev det en tidig men mysig kväll,för det här pensionärsparet! ;o)

Nästa helg tror jag jag måste boka med Ida, och körslaget. Vi har en del vi måste gå igenom där känner jag, och hon verkar vara experten. Så, sötfia..va säger du? Erat eller vårt place? ;)


näe, nu ska vi ta och dra oss mot SnorreHills för ett (förhoppningsvis) sista ryck! ;)




Älskade,underbara! ♥



Era tankar..
Postat av: Ida

haha, ja nåt ska man väl vara expert på..... Men det låter bra tycker jag! Spelar ingen större roll vart för min del, bara det blir körslag:-) kraamar till dig och dina fina

2011-03-27 @ 21:55:29
URL: http://idaa-idaaa.blogspot.com/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0