♥ En tanke..

Ett tag hade jag en tanke, en tanke på att öppna mej. Dela med mej, låt er som läser "följa med på resan" eller vad man ska säja? Hade en tanke på att det kanske skulle göra det lättare för mej. Fast på vilket vis då,egentligen? Jag vill ju inte att "alla ska veta allt" and so on. Jag vill ha mitt privatliv,för mej själv.
Så jag slog bort den tanken.
Någon gång, kanske. Ska jag dela med mej av mina tankar och erfarenheter kring vissa saker, som jag än så länge väljer att enbart dela med mina närmaste.


Jag väljer helt och hållet själv vad jag vill dela med mej av.
Jag skriver helt och hållet för min egen skull. Det är mina tankar,mina känslor. 

Jag har dessutom valt att ha en öppen blogg, vilket faktiskt gör att vem som helst kan & får läsa.
Men det är klart, det är ju alltid roligt om man får någon kommentar,så man vet vilka som läser!? ;)


Har frysit som en idiot sen igår/natt. O inatt när Jesper kom hem var jag som en kamin.
Feber nu, är allt annat än okej. Det får liksom inte jävlas nåt mer nu. Jag orkar inte riktigt det.
Får se hur det ser ut imorn!
Till helgen ska vi ju ha kalas för Lowis också, och då måste jag vara piggelin.

Att min lilla bebis blir sju år. Det är ju helt jävla otroligt!
Tänk att jag varit mamma i sju år!! Helt sjukt! 
Alla fina stunder,all kärlek och all lycka som vi hunnit haft hittills. Och som vi har framför oss.
Är så lycklig över att just jag har turen att få vara denna fina tjejs mamma.
Älskade,älskade barn. ♥



Näe, nu ska jag ta och försöka sova.
Längtar tills mitt stora hjärta,kommer hem och kryper ner. ♥





Era tankar..
Postat av: Tirja

<3<3<3

Ja tänk att du är mamma till den där underbara rappkäftade ungen :D Vilken jäklaranamma till tjej hon kommer bli sen!

Och det är din förtjänst, för att du är den bästa mamman en Lowa kan ha!

<3<3<3

2011-10-03 @ 22:17:14
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: malin

Jag läser givetvis!! :)

Men har blivit (har alltid varit) super dålig på att kommentera då jag för det mesta läser via telefonen (nöörd!! :p)



Jag skickar massvis med styrkekramar till dig och önskar en massa medvind åt er nu!!

Kärlek <3

2011-10-03 @ 22:37:22
URL: http://ariiba.blogg.se/
Postat av: mickis

jag läser fast jag själv slutat blogga och jag måste bara säga att det tirja skrev var så klockrent :) du är verkligen den bästa mamman en lowa kan ha!

2011-10-04 @ 22:31:30

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0