♥ Förlossningen

Bra nog,exakt på minuten,för sju år sedan kom jag in på förlossningen!
Helt sinnessjukt va tiden går.. jaaa, jag vet, jag tjatar! Men det är sjukt.

Idag har vi överlevt ett barnkalas på Djungelhuset. Halleluja! Jag är grymt imponerad över mej själv, faktiskt.
Har hunnt gjort bullan,o negerbollan också.
Samt tillagat, och sedan avnjutit en superb dinner i soffan. Mysigt. ♥

Paketen
är nu inslagna, och bara väntar på att få öppnas imorn. En spänd och jätte trött fröken sover, sån några timmar tillbaka. Bara hoppas på att hon sover till nio imorn iaf. Som hon brukar! ;o)

Mamman och karln i det här hushållet är för övrigt också rätt slitna nu. Så jag tror en film i sängen,tillsammans med lite gotta får avsluta kvällen.




ååh, hitta lite gamla kort på lilltrollet. Jag blir alldeles sentimental och gråtmild.

Älskade lilla trollonge!   ♥ ♥ ♥

 

 

 











Era tankar..
Postat av: Tirja

Underbara barn!



Hoppas hon haft roligt idag :D

Och att hon får massor med fina och roliga paket imorgon :D :D



Hälsa massa grattis från oss!!



KRAMAR <3<3<3

2011-10-08 @ 23:06:44
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja men det är helt sjukt vad tiden går fort.. det känns som att både Michelle och Lowa alltid varit så här stor ;)

Man kommer inte riktigt ihåg..



Hoppas hon hade den toppen bra dag på djungelhuset och även idag :)

Kram från oss!

2011-10-09 @ 18:35:13

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0