♥ mittiveckandag..

jag har fan ont i huvudet. fy fan!  - så,färdig klagat!
måste lära mej att sluta svära, framförallt när jag kör bil.. idag inträffade bara en incident då jag blev förbannad,och
skrek nåt,typ jävla hagga! Lowa helt tyst ett bra tag i baksätet, och sen ; Mamma, vad betyder hagga!?
eeehuum, ja ni ser ju..

annars då, har druckit kaffe med Myran, fixat delegeringen på andra stället, hängt med Tirja&Isak,och hållit handen på min sambo. Och Lowis har dansat och hängt med svärmor!
Bibblan hanns inte med, men Lowisen ville hellre till Tirja&Isak så då blev de så.. Bibblan får bli imåra eller på Lördag förmiddag kanske.

Imorn ska jag på skolan,ooouh. Känns gruvensamt. Men aja, ma får väl si. Sen väntas eventuellt jobb på Rödön.. Jag hoppas på det iaf! ♥

fasiken,vilket meningslöst inlägg det här blev. Hade något vettigt att skriva från början, men det liksom bara försvann. Aja,sånt som händer..även den bästa! ;)

Jag har förövrigt hittat en del diabetesbloggare, och jäklarns ni. Det är så jävla skönt att se,och läsa att man inte är så ensam som man känner sej i sin sjukdom ibland. Det är skönt att läsa om andra som hatar sin sjukdom, som jävlas med sina blodsocker osv.. O det är skönt att läsa om att dom också får vardagen att fungera, och att det faktiskt funkar. Och att man inte är onormal med sina tankar och känslor. Det är skönt! :)

näe, nu ska jag tjusas med min finaste man! ♥





Era tankar..
Postat av: Hanna

Håller med=) Läser varje dag i stort sett och det är så skönt att se att man inte är ensam med allt jäkla kämpande!

2011-10-19 @ 22:17:52
URL: http://egobuffa.blogg.se/
Postat av: Tirja

Sötsnuttan! Hehe men inte ville hon leka med Isak iaf ;) Nej nej jag vill inte! haha



Och skolan kommer gå så bra så! Det vet jag! Har vi tur får vi ju vara där samtidigt! jag ska ju tydligen läsa 150 poäng på 2 månader drygt! det kan bli ett äventyr ;)



Och det där med att svära måste jag nog lära mig av med, mina kompisar retades med mig att Isak skulle komma ur magen och säga Fuck U det första han sa eller typ Fitta!!! Vilket är mitt favorit svärord, det ljuder ett par gånger om dagen det!



Ja inte avundas jag er som har diabetes inte :( Men skönt att du hittat andra som också har det och får se att livet egentligen inte är jätte mycke annorlunda mot oss andra idioter ;)



Du är en så underbar person och jag tycker så förbannat mycket om dig!

Du är värd allt i hela världen!



Kramar <3

2011-10-19 @ 23:18:57
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Catta

Hej såg ditt inlägg i Hannas blogg.

Är med diabetiker med pump sedan -00z. Fick under min första grav med dottern. De trodde de var grav diabetes. Eller hur. Sp fel de kunde vara.



Äter med tradolan o gjort sedan 05.

Äter ca. 300 mg om dagen. Måste de annars kan ja inte leva.

Men har nu börjat jobb heltid efte allt med skadan o Llt där intill.



Berätta gärna lite om din diabetes ? Pump? Haft länge mm?

Kramar catta

2011-10-20 @ 22:40:45
URL: http://Cattasblogg.wordpress.com
Postat av: Julia

Tycker också det är roligt att hitta andra diabetiker här i stora cyberrymden. :) Det är som du säger, skönt att få dela med sig av funderingar m.m. till någon som verkligen förstår!

2011-10-22 @ 14:46:12
URL: http://diabetesjulia.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0