♥ ryggläge

torsdagens jobb flöt på bra. underbara trollungar, fy tusan så jag saknat dom. ♥
gårdagens jobb gick också bra. handlade på hemvägen, och sen blev det fredagsmys i soffan med dom jag älskar mest av allt. ♥
fick dock världens astmaanfall, mitt uppiallt. what liksom? Det är lätt flera,flera år sen jag fick ett sånt sist. Det kombinerat med allt annat,gjorde att det blev en väldigt tidig kväll.
hade en riktigt jobbig natt, som mestadels spenderades på toaletten.
trotsade kroppen, och for på jobbet iaf. Efter två timmar, övertalade ylva mej att åka hem.

Nu ligger jag här, har ont. Nåt djävulskt. Men är feberfri iaf. Det är ju positivt. Kärlekarna for till stan en sväng, för att jag skulle få vila i lugn och ro. Snällt. ♥
Fast sjukt jobbigt att vara ensam just nu,faktiskt. Usch.
Ska dock försöka slumra en stund, tror det kan behövas. Också vill jag vakna, pigg och smärtfri.
Det vore guld just nu.




Jag älskar er. ♥


Era tankar..
Postat av: Emma

den bilden på er är så fin :-)

älskar dig systeryster <3

2011-10-15 @ 13:45:00
URL: http://lifebyemmasofia.blogg.se/
Postat av: Jossan

Skönt att höra, det känns alltid bättre när man får höra andras åsikter osv. :) Tack så mycket!

2011-10-15 @ 15:57:15
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Tirja

Finaste lilla familjen <3



2011-10-15 @ 17:13:29
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: JennyL.

hoppas du mår bättre snart!

2011-10-15 @ 23:49:17

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0