♥ BraBra

Efter en liten handlingstur på Maxi tillsammans med Jänet&Kidsen,så var jag genast på bättre humör.
Det gjorde liksom susen. ♥

O nu har Lowisen slutat skolan,fått helg o kommit hem! :) 
O vi har helt enkelt bäddat ner oss i soffan,o ligger o myser.
Underbart!

Har faktiskt trotsat mej själv,och sopat bort åkern ute i farstun,o trappen. Alltid något.
Dammsugning o skurning avvaktar jag helt sonika med.
Har kört igång en maskin med tvätt också. Yeey!
Har en himla massa som ska vikas o läggas in också.
Nödvändigt ont,som måste göras.
O hur tråkigt det än är att göra alla dessa jäkla "måsten" så ere ändå förbaskat skönt,
 när det väl är gjort! Så ere ju! :)

O de e ju som extra gött,o ha de grett inför helgen. 
Trots att man jobbar,hela helgen.
Hoppas på att det blir en bra helg,som går riktigt fort nu också.. ;o)

Skulle så gärna vilja åka bort nån helg framöver, bo på hotell o bara mysa!

Sitter o funderar över sommaren också.
 O vad vi ska göra på semestern,o vart vi ska tänkas åka?
Någon som har några bra förslag!?!?
Är sugen på lite allt möjligt, skulle vilja åka till Öland.
Skulle vilja åka tillbaka till AstridLindgrensVärld.
Också skulle jag vilja åka på HighChapparall.
Skulle vilja hinna dejta syster i Kalmar också.
Leksand sommarland vore också nåt!
En sista minuten,utomlands vore ju inte heller så dumt.
How to do!?

Näe, nu ska jag mysa ner mej med lilla Trollongen en stund igen.
 Och invänta det Stora Hjärtat.
Älskade,underbara ni. ♥


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0