♥ HemmaPyssel

Har pysslat på o grejat hemma större delen av dagen. Tvättat o donat. Fick faktiskt fingrarna ur arslet o åkte o slängde all jäkla återvinning också. Alltid lika gruvensamt innan man gjort det, men skönt o ha det ur världen.

O varje gång lovar man sig själv, att jag ska inte vänta lika länge tills nästa gång! O likförbaskat så är det ett berg varenda gång man tar sig iväg!

 

 

Lowa har ju som sagt Fotbollscup till helgen, vilket då innebär att jag måste styra upp en långpannekaka av nåt slag som ska säljas. En långpannekaka per familj har dom räknat på.

Det är alltså våran klubb som arrangerar cupen. Orrviken CUP.. Rooligt! =)

Frågan är bara vad jag då ska baka? Tror det lutar åt klassiska kärleksmums. Får se hur vi ska jobba där uppe också, har erbjudit mig söndagen. O hoppas på att det blir så, då lillfisan bara har matcher under söndagen.. Men får väl se hur det blir.. Vore ju skönt o ha allt under en o samma dag. Kan jag tycka iaf! =)

Så ni som inte har några vettiga planer för söndagen, kan ju alltid komma o köpa fika o kolla på kidsen som spelar boll! ;o)

Så har ni nåt o göra! =)

 

 

Näe, köra igång en till tvättmaskin kanske, o sen styra upp nån middag. Tror det blir nån sorts pytt av nå slag!

Ska försöka ta oss iväg till Rödön, o hämta hem ett annat köksbord efter middagen också. Gäller bara o hitta nån bra bärhjälp! ;)

Sen ska jag förhoppningsvis iväg o fixa frillan också! Yeeey, det ska bli sköönt!! ♥

 

Imorn står det en hel del på todo-listan.

* Banken med Lowis, för o växla in alla småpengar.

* Stövel köp till Lowis

* Apoteket

* Införskaffning av kompostpåsar

* Besök hos min Morfar och eventuellt hos Mormor, om dom inte är på samma ställe.

* Bak

* Middagsdejt med Stina

 

Lika bra o lista upp allt här, så jag kommer ihåg det! ;)

 

 

     

 

 


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0