♥ Kattjävlar

Ifrån helvete. Vad jäääkla less jag är på dom!
Har dessutom blivit förkyld, o det gör ju inte direkt astman bättre. O att då dessutom behöva ha dessa små kräk inne, gör det allt annat än bra.
Jag gör faan inget annt än o dammsuger just nu, heela dagarna! När jag inte drar i mig astmamedicinen då. Typ!
Dom är snart rumsrena iaf. O bara det är ju ett stort plus i kanten.
O kan nog,eventuellt hindra mig ifrån att skjuta dom.
 
Idag flyttade jag dock ut dom i hallen, i hallen utanför själva lägenheten liksom. I hopp om att min andning ska bli nåågot bättre. O att förkylningen skall vända.
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till.
 
 
Igår var vi iaf till Tullus, på TraktorPulling. Det var trevligt, träffade en himla massa mysigt folk. O fick dessutom spana in lilla Aila, som sov sött i vagnen.
Vädret var också på vår sida.. =)
Efteråt blev det middag på Långan, med en hel drös med folk.
Fick dock feber på vägen dit, o var inte alls nå pigg.
Men trevligt var det iaf! ♥
 
Idag har vi bara varit hemma hela dagen o inte alls gjort så jätte många knop.
Bjöd in oss på middag till Mamma&Håkan på eftermiddagen, gött skönt & trevligt! ♥
Handlade o donade innan det bar av hemåt.
 
Har semester i S J U dagar till, o det känns förbaskat gött!
Ska försöka mysa en massa, med goda vänner hade jag tänkt! ♥
O framförallt bara vara, o jisses så skönt!
Hoppas på o kunna spana in lilla Seven också, bara förkylningen ger sig..
 
 

Era tankar..
Postat av: Linda

Om jag räknas som en god vän.. leker jag gärna nån dag ;)
Det är ju sjuuukt längesen vi sågs nu och värre ändå sen vi ens pratade! :( :( :(
Kram på dig!

Svar: Jaaa! Jag vill mer än gärna leka.. :)Tragiskt vad långt det är mellan gångerna.. :(
Kramar
Joanna

2012-08-06 @ 09:35:37
URL: http://joolinda.bloggplatsen.se
Postat av: cissi

Va stor hon blivit, lilla Lowa. =) Ja fortsätter svara här, blir så långt ner. Han har en lunginfektion som heter sarkoidos. Inte helt ovanlig. Men de han gå så långt innan han fick rätt behändling. Så inget verkar bita på han. De har sprifit sig, å ger reumatiska besvär. Å han har de i fötter, vrister, knän, höfter, fingarar, armbågar, axlar å nacke. Nu senast har dom hittat de vid hjärmuskler å muskler runt magsäcken. De har även satt sig i öronen, så rätt va de är håller han på å tuppar av. Balansgrejs. Så in å ut på sjukan. Å hans humör är ju inte att leka me nu för tiden, å mitt på de. Vilken soppa. ;)

Svar: Haha, ja hon kanske är lik mej.. Folk säjer det iaf.. :)
Men uscha, vad otäckt o ledsamt.. Du gör det verkligen jätte bra,som får ihop vardagen!!! =)

Eskilstuna är det inte alls omöjligt att de blir nästa sommar, fast Jesper tjatar om Kolmården.. Får väl se hur vi lägger upp det! ;) Jo, jag hade nog tänkt va hemma heeela nästa sommar! ;o)
Kram
Joanna

2012-08-06 @ 19:22:55
URL: http://cissigran.blogspot.com
Postat av: cissi

Ja fortsätter här. Va stor Lowa blivit, å lik dig. =) Andreas har en lunginfektion som heter sarkoidos, som sprider sig till leder å ger reumatiska besvär. Han har de i fötter, vrister, knän, höfter, fingrar, armbågar, axlar å nacke. Sen har dom hittat de i hjärtmuskler å i musklerna runt magsäcken. De tog sån tid innan han fick rätt hjälp, så läkarna vet inte riktigt hur dom ska få han frisk. Så de är som de är. Hans humör är inte de bästa, å mitt på de. Vilken soppa. =) Ni får ta Eskilstuna nästa sommar, antar att du är ledig då. =)

2012-08-06 @ 19:45:32
URL: http://cissigran.blogspot.com
Postat av: TiNAWiNA

Aaamen va faan, 159 visningar och inte en enda kommentar, wtf!? =P Liite tråkigt faktiskt! Men de vart bättre efter några skorpor och juice!
Jo jag jobbar kväll natt natt, ledig helg! Ska till Jänet å dona hår på onsdag, börjar ju 22:45 då. Vad gör ni i veckan då? Possss

Svar: Sötfia! :) Vi tar dagen som den kommer typ.. ;) Tänkte ta mig t Järpen nån dag för o snusa på lilla Seven,bara jag piggnar på mig! Kanske kommer o hänger med er på Onsdag!? Stina kommer eventuellt ut på kvällen o umgås.. Men om inte kikar jag nog bort.. ;)
För övrigt skulle vi ha plockat bär nån dag, imorn kanske? Typ jordgubbar på rödö
n eller nåt.. Skulle iofs behöva fylla alla. Sorter i förråder.. Vad tror hon om det?
Puss
Joanna

2012-08-06 @ 21:30:38
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: TiNAWiNA

JA men just de, såg ju en bild på den lilla, det blev en Seven alltså!
Blir på förmiddan hos Jänet, så jag hinner sova lite innan natten, men gubbar hinner vi väl kanske plocka där emellan? Tror vi får höras irl istället, det här är inte ultimat plan-görar-forum då jag såg det här först nu! Pöss

Svar: Vi får absolut höra på riktigt istället! Har de snärjigt nu,imorn o på fredag.. O eventuellt helgen också.. Annars får vi styra upp det till veckan kanske? Hörs på luren.. :)Poss
Joanna

2012-08-07 @ 20:04:11
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0