♥ S E M E S T E R !

Förra onsdagen gick jag äntligen på min efterlängtade S E M E S T E R!
Semestern började sådär, för när jag kom utifrån jobbet var The HeavyChewy totalt strömlös!
Inte en gnutta stret var det i faanskapet.
O jag hade i stort sett lika lite stret i mobilen. KulJävlaJul!
Svärfar & Tant kom dock som räddare i nöden o efter en halvtimme var fanskapet åter igång.
 
Samma fanskap som det på Fredagsmorron, när vi skulle fara till Fäviken var punktering på.
Det fixade grabbsen tillfälligt, i Järpen fick vi dock punktering igen, på ett annat hjul! Fälgen hade liksom spruckit.
På lördagmorgon,var det ytterliggare en punktering, fast på det tredje hjulet. Jomensåatte.
 
Jag for hem från Fäviken på lördagen, o på vägen hemifrån Fjällsta,så tändes bromslampan på Audin. Eller ja, den som varnar att bromsbeläggen börjar bli slitna. Konstigt tyckte vi, då dom byttes ifjol.
Aja. på väg ner på vår efterlängtade semestertripp, så inser vi i Färila att bromskivan är av!
Alltså inget fel på beläggen.
Jonäe,men med endast tre bromsar fortsatte vi vår färd.
 
O hade en riktig toppen semester! =)
Satan vad grett det har varit, vi har haft heelt underbara dagar!
O alla är nöjda o glada! ♥
Har massor av bilder,som jag tänkte dela med mej utav, bara jag lyckats föra över allt ifrån telefon till datorn.
 
O Furuvik är verkligen något jag kan rekommendera.
Ett riktigt kanonställe! =)
Sjukt mysigt, och fräscht! =)
Dit blir det garanterat flera semestertrippar! ♥
 
Lyckan över att se sitt barn vara så lycklig,och verkligen njuta,att verkligen vara i himmelriket klår faan allt! ♥
"Ååh, mamma. Jag kan inte fatta att vi äntligen är här. På riktigt!"
Så som hon längtat! ♥
 
Hennes ögon verkligen lyste.
O tänk när vi var på tivolit,o hon med sitt åkband kunde åka precis ALLT.
Lyckligt barn!
Likaså på Vattenlandet, när hon o Jesper härjade!
O när vi vann en stor chokladkaka, på ett lyckohjul!
Första gången hon spelade!
Då var hon stoolt! :)
Eller når hon å Christoffer åkt stora berg&dalbanan. Då kan vi snacka om stolt & överlycklig liten tjej! :)
 
Näe, det har verkligen varit toppen, på alla sätt o vis!
O med underbart sällskap! ♥
 
Vi kom hem igår kväll, o idag har vi en riktig slödag.
Jag o lillfian började dagen i soffan kikandes på LejonKungen! Myys! ♥
Karln är o river bromsarna på audin o jag håller på o tvättar upp,o packar upp allt.
Jag avskyr verkligen att packa upp. Sjukt trist!
Meen, de måste ju göras det med.
O det är verkligen passande väder för sånt göra, skit regn!
Måste dammsuga också, saaatan vad katthår det blir efter fyra katter.
Kattongan har börjat ösa runt också. Gaah!
Tur det inte är en hel evighet tills dom flyttar!
Då skulle dom ge mig en infarkt.
 
 
Imorn har jag iaf beställt lite bättre väder, då vi hade tänkt åka till Tullus,för TraktorPulling.
Lowa är ju fortfarande småsur,över att hon missade när det var Flykäln! Haha.. :)
 
Näe, ska se om jag får till nå bilder då..
 
Det får bli i ett separat inlägg! ;o)

Era tankar..
Postat av: Anonym

Vi ska också till Tullus!!!!!
SAKNAR DIG MASSOR!

Så skönt att läsa att ni haft en skön semester trots mindre motgångar med bilarna, bilderna du postat på instagram har verkligen varit underbara att se ^^
På instagrid.me kan du ta hem dina bilder du lagt upp på instagram utan att gå via telefonen iaf :)
Så gör jag med mina iaf, orkar aldrig lägga över från telefonen ^^ (eller kameran för den delen för den har gått trasig :( )

Hoppas vi syns imorgon hjärtat!

Svar: Ahaaa!
Då ska jag prova det nästa gång.. Tog ju för sjutton en heeel evighet o lägga över så som jag gjorde nu!

Åååh, saknar dej massor med! ♥

Vi MÅSTE ses imorn, om vi tar oss till Tullus. Är det riktigt skiitväder,så finns ju risken att vi hoppar över det!
Meeen vet du?
Jag har semester i 10 dagar till! ;o) O då vill vi hänga! :)

Puss& Kram ♥
Joanna

2012-08-03 @ 15:30:00
Postat av: ♥ Tirja ♥

hmm vet inte om det hans med att det va jag innan ;)

2012-08-03 @ 15:30:21
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Ah enligt yr ska det vara okej väder, inget regn iaf :D
Vi lär vara där oavsett vi haha

Ja men det tycker jag vi ska göra oavsett om vi ses imorgon eller inte, kanske kan dra en grillning och lite mys :D

♥♥♥♥

Svar: Jaa,det låter ju toppen! =)
Absolut..Det tycker jag vi ska satsa på.. ♥ ♥ ♥

Puss
Joanna

2012-08-03 @ 17:49:22
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: jeanettan

jag längtar osså tillbaka! är sååå glada att vi har varandra hadevriktigt en toppen semester tillsammans:) måste komma upp något till er sedan å veta lite semester bilder om de är ok! puss puss

2012-08-03 @ 22:15:52
Postat av: jeanettan

jag längtar osså tillbaka! är sååå glada att vi har varandra hadevriktigt en toppen semester tillsammans:) måste komma upp något till er sedan å veta lite semester bilder om de är ok! puss puss

2012-08-03 @ 22:15:57
Postat av: cissi

Furuvik, där va vi för en vecka sen. Ja blev skitbesviken å tyckte va bläääää. Men bättre ön Frösö Zoo. Om ni vill prova nåt nytt, typ nästa sommar. Då kan ja rekommendera Eskilstuna zoo. Vi har varit två år i rad där. Perfekt, men smaken är ju som baken. =)

Svar: Haha,jasså? Ja,alltså det var väl kanske inte så mkt djur o så.. Men vi var helnöjd med helheten liksom.. :) haha! Eskilstunazoo säjer du,då satsar vi nog på det till nästa år! :)Är ni hemma här nåt i sommar då?
Kram
Joanna

2012-08-04 @ 22:01:40
URL: http://cissigran.blogspot.com
Postat av: Cissi

Eskilstuna har massa djur. Lagomt me avstånd, tivoli å bad. :-) Vi ska upp en snabbis, fredag till söndag. Va uppe en vecka innan midsommar. A är inte helt hundra än, så ja håller mig på hemmaplan. :-)

Svar: Då ska vi garanterat pröva Eskilstuna framöver.. :)Usch va lesamt för er.. har förstått att han inte är helt pigg stackarn,av o läsa din blogg! Va var det för sjuka han åkt på? Hoppas det inte är nåt allvarligt.. Jobbigt o slitsamt för alla i familjen när en är sjuk o klen.. :/ Kram
Joanna

2012-08-05 @ 11:49:06
URL: http://cissigran.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0