♥ en fredag förmiddag..

Idag har lönen varit in på kontot och vänt! Alltid lika roligt, not.
Nu är dock räkningarna betalda, och det är väl iofs skönt.

Måste komma ihåg att ta ut lösa pengar och betala elräkningen till gubben under också.
Huuuur kan man inte ha ett konto,som man kan få föra över till? Det skulle ju vara bra mycket smidigare,då jag i stort sett aldrig har kontanter på mej, och framförallt betydligt lättare att komma ihåg.

Tänkte lämna in bilen på rekond till veckan,tror jag bestämt! Då blir nog karln,surprisad och glad! Tur han sällan är in och läser..höhö!
O bilen skulle må bra av lite kärlek!

Tror jag ska göra någon sorts paj,for dinner imorn! Gjorde en svin god tacopaj,för länge sen.. O den har jag för mej var lättsam att göra! Och någon god sallad till. Det blir nog alla tiders, meen..då är ju frågan.. Om vi äter paj till huvudrätt, då blir ju kanske fel o äta paj till efterrätt? Hrrm. Tror jag måste tänka om angående efterrätten.
Cheesecake? Klassisk kladdkaka med glass o bär? Eller näe, kanske ska göra ostbricka,och lite frukter att doppa i choklad o så.. Det är ju gött! Mjo,så får det kanske bli. Vi får väl se..

Tänkte förbereda idag iaf, så de bara är o köra in i ugnen imåra.
Skulle ha skruvat ihop hyllan vi fick hem genom Tina & Dan också..
jadajadajada..

Näe,ska ta en tripp ner på byn för o dricka en skvätt kaffe nu tänkte jag,
medans karln fortfarande sover! O innan det bär av in för storhandling!

Vad tusan ska jag ha på mej ikväll förresten? Va!? Jag har ju inga kläder!
Dessutom är jag tejpad hela ryggen,o långt upp på nacken. Neonrosa.
Vilket gör att det just nu känns som att en lång polotröja vore den allra bästa idèn.
Ma får väl si,hur de henne slutar!

Era tankar..
Postat av: mickis

Men du har väl en stickad lång tröja som du kan ha nå fint halsband till :-)

2012-02-24 @ 16:02:45

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0