♥ Tillbaka?

December var vad man kan kalla en riktig jobbarsletavsig månad. Hoooley shiit,vad jag jobbat.
Vilket även har gjort mej sjukt osocial,och att min arma rygg känns på. Det är inte okej.
Däremot längtar jag efter lönen,som bör vara helt okej. Jag räknar ned dagarna till den 25e januari om man säjer så. Räknar även ner dagarna till den 18e februari. Då åker jag och karln på lite löövweekend.
Övik är målet, med tillhörande hockey och hotellnatt! mjao. Det ska bli gött.
Har helt ärligt inte sett en hocketmatch live,sen HockeyVM i Göteborg, för gudvethuurmånga år sen.
Så det är banne mej på tiden. Inget kan väl iofs klå ett VM, men de får duga.. ;)

För övrigt avslutade jag min jobbaarsletavmig månad nyårsafton 07.00. Vem vaknade med halsont på nyårsdagen? Jomen visst. Så jag har legat däckad sen i måndags. Inte okej. Febern börjar dock avta,men hostan och astman gör sej jävligt påmind. Men jag är ju piggare iaf.. Och jag har jobbhelg nu, så på Söndag blire jobb iaf. Har jag tänkt. På Lördag har jag dock tagit kompledig, för att kunna roa mej. Jomen visst, om det känns gött att kunna ta ut kompledigt? Nååågot då. Så, på lördag vankas det Nyårsrevy & Resturangbesök. =)

Annars då.. tror förövrigt jag ljög nyss, för att jag har nog hunnit med en del iaf,mellan alla jobb! ;)

Bland annat;

♥ Så var vi i Långan på det årliga pepparkakshusbaket, trevligt som alltid! :) Var nog lite sliten dock,efter att ha jobbat natten inför. Min vanliga tajming,jag veeeet!

♥ Lille Sixten kom till världen, så vi har snusat och gosat massor.

♥ Sen så var vi på ett mäktigt Luciafirande i Sunnekyrka. Där Lowisen var med, det var fint. Riktigt fint!

♥ O Lowa hade julshow med Dawes på OSD, och det var också bra, hon var grym! O jag var nog stoltaste morsan på bygget tror jag.. ;)

♥ Blev bjudna på "jul"middag hos mamma innan dom drog till Thailand. Paketöppning osv, inte så dumt!

♥ Julen har flytit på. Julafton tillbringade vi hemma då. Med trevligt sällskap,god mat och massor av mys. O inte att förglömma en heel hög med fina paket,till samtliga i familjen! ♥
Juldagen spenderade jag på jobbet,för att sedan göra ett försök att ta mej till Almåsa. Det gick sådär, men jag och Tina fick se Änge iaf,och massor av surr. Aja, nog om det.. ;)
I mellandagarna jobbades det,och var ledigts lite hipp som happ.

♥ Hann med att låna Lilly,och leka på Djungehuset.

♥ Älskade syster har varit hemma också! woooho.

♥ Vi har även varit i Byskogen,och blivit bortskämda med supergod mat.

♥ Nyårsafton började jag med att sova fram till 14,för att sedan fli mej och åka till familjen Olovsson/Persson, där vi umgicks,åt gott och bara hade det allmänt mys! En helt perfekt nyårsafton. ♥


Vi har förövrigt inhandlat oss en ny dammsugare, som jag för övrigt älskar! Underbara,fina lilla sak! :) Här kan man snacka om äkta kärlek. ♥
O av bara farten blev det en tvättmaskin och en pickup inhandlat också. Smidigt att kunna tvätta i lägenheten,och inte fy skam att kunna ta sej av gårn heller. Jag klagar inte..

Januari kommer också att bjuda på en hel del jobb. Både som assistent,och på dagis! Det gillas! :)
Ska dock försöka låta bli att jobba arslet av mej. Det är faan inte värt det. Såere!


Jahopp, så då fick jag skriva mej en resume av månaden jag själv knappt närvarat i,som det kännts. Men nu har jag koll på vad jag gjort iaf! ;)


Igår hade någon förresten hackat sej in på min Facebook sida. Vilket gjorde mej helt ärligt totalt jävla,skitledsen och jätteförtvivlad. Då statusen som skrevs,kändes som ett fett,stort jäävla hån. Men tanke på hur det är.
Obehagligt nog,så "svarade" denne även (som mej alltså),när jag som kommentar skrev Neeej,vem har skrivit? och sen fortsatte denne att svara på kommentarerna som folk skrev,ända tills jag i vild förtvivland lyckats byta lösenordet,och ta bort alltihopa. Så den som hackat sej in,var dessutom inne och höll på samtidigt som jag själv loggade in.
Jag tror inte,och vill framförallt inte tro att det är någon jag känner som gjort det. Då dom få,som vetat om lösenordet aldrig skulle skriva så.
Saken är iaf polisanmäld. Sen om det händer något mer eller inte det vet jag inte. Men någon timme efter att jag pratade med polisen idag,så ringde han upp igen. O bad mej även anmäla det som förtal. Vilket jag gjorde.
Såå, ma får väl si vad som händer. Inte så mycket tror jag. Men anmält är det iaf.

Så, om någon fått konstiga mejl eller liknande, kan jag bara säja att dom var inte ifrån mej. Vad jag kunde se,så är inget sådant skickat. Men man vet ju aldrig..

Obehagligt och jäävligt olustigt.




aaah,gooosh. Vad mycket det blev nu..

Tror jag ska bättra mej,och skriva oftare. Framförallt för min egen skull. Borde nog ha som nyårslöfte att skriva dagbok, en riktig sådan.



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0