♥ Skit

Skiit.  Upp o ner, som en jävla bergochdalbana! Bläää!
Har fått grinat,skrikit och bara öst ur mej massor iaf.
Både igår kväll,och idag.
Det behövdes.
 
Är allt annat än i form också, vilket säkerligen påverkar humöret betydligt mer än jag tror.
Vill liksom bara må bra, helt bra.
Säkert svårt,med tanke på omständigheterna. Men ändåå..
En kry och pigg kropp,vore helt klart att föredra!
 
Är glad att jag har Världens bästa sambo&kärlek vid min sida,alltid!
Utan han, vet jag heelt seriöst inte vad jag tagit mej till igårkväll/natt och idag.
Eller alla andra dagar heller, oavsett vad.
Min klippa,min trygghet och min största kärlek.
Herregud vad Jag älskar dej. ♥
 
O lillfisan,förstås!
Hon är hos mormor och härjar, vi skjutsade dit henne igårkväll.
Vilket nog var bra.. Skulle ju egentligen ha jobbat hela långa dagen, men det gick ju inte.
 
Nu ska jag vila,vila och vila.
På Söndag ska jag klara att jobba. Det bara är så..
 
Blä,blä och blä!
 
Snart så, snart så vänder det..heelt!

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Det där lät inte bra :(
Vet inte vad jag ska skriva, vill bara att du ska veta att jag tänker på dig massor, flera gånger per dag!
<3<3<3

2012-07-11 @ 22:29:55
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0