♥ Sliten

Jobbade ett lång pass igår, och var så sjuukt sliten innan jag var hemma så det var sjukt!
Somnade före åtta,o sen sov jag. Som en klubbad säl!
Idag är det dagisjobb som gäller, har hämtat barnet o är nu hemma hos oss!
Vi ska äta lite frukost, o sen tar vi en tur på MooseGarden tror jag bestämt! :)
Sen vette sjutton vad vi hittar på med, kanske bakar lite eller nå annat pyssligt, innan barnet ska hem!
 
Lowisen tror jag åker till Mormorn&stugan ett par dagar.. Skjutsar bort henne ikväll!
Blir nog roligt för henne, och med tanke på att jag jobbar långpass imåra också så ere ju guld!
Sen ere bara en vecka till för henne på fritids, innan hon blir lite lång ledig!
Eller ja, tre veckor iaf, sen blire fritids några dagar igen,
o sen är hon ju ledig sista veckan innan skolan börjar igen!
Känns som att sommaren snart är slut.. O då har jag inte ens haft semester än, det är ju tragiskt..
Gissar att det beror på det här jääkla pissvädret,helt enkelt!
 
Hoppas det blir fint heela semestern iaf, det är jag fan värd! :)
 
Endast NIO arbetspass kvar, seeen semester! Wiiihoo!

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Åh semester snart gumman!
Det behöver du ;) Så vi kan dejta lite :D
♥♥♥
Puss!

(vet att jag är sämst på att kommentera men jag läser iaf alla inlägg du gör! Oftast via telefonen och det är så drygt att kommentera då!)

2012-07-10 @ 11:38:21
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0