♥ Skolavslutning

Ikväll är det skolavslutning,för lillfrökna! I kyrkan, det blir mys!
Sen har hon TIO veckors långt sommarlov,framför sej!!
Åååh, tänk om man ändå hade det att se framemot.
Jag håller på att längta ihjäl mej efter semester just nu.
Vill vara ledig, behöver vara ledig.

Är något ur fas, och ur form just nu känner jag.
O jag tror bestämt, att lite ledighet skulle råda bot på det hela.

Har dock ångest inför hösten,eftersom jag inte riktigt vet vad som händer då.
Mitt jobb på dagiset,tar slut den sista Juni. O det blir inte förlängt till hösten, eftersom det är så få barn.
Vilket känns såå jäävla trist! =(
Jag hoppas på att nåt stort händer, så att dom kan ha kvar mej iaf.
Hoppet är väl det sista som överger en va?

Får väl si vad som händer framöver.
Vill verkligen inte behöva jobba en jävla massa kvällar & helger.
VILL VERKLIGEN INTE!
Gaaah!


Näe, ska ta o hänga lite tvätt o greja på här hemma. Lowisen kom precis hem ifrån skolan också. Så jag tänkte passa på o mysa lite innan vi ska iväg! ♥

Tror förresten att jag äntligen lyckats fixa bredband&bredbands telefoni hit hem.. Vågar dock inte riktigt ropa Hej än.. Det lär väl ska krångla en jääkla massa. Innan det är klart!

Ett,Två,Tre.. ANDAS!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0