♥ en hjälpande hand

febern är förhoppningsvis borta.. men man ska inte ropa hej!
De gjorde jag igår, o inatt har jag haft feber,igen.
Hostar som jag vet inte vad, och astmamedicinen hjälper väl sådär kan man säja.

Blev väckt av ett halvsent samtal igårkväll. Vilket gjorde mej orolig,även om mamma lät så lugn. ♥
Jävla skit.





apropå något annat, så tycker jag att NI som läser detta,kan hjälpa till, att hjälpa dom stackars anhöriga till Vincent.
Vincent är den kille,som fortfarande inte hittats sedan olyckan den 9 Februari.
Att inte få tillbaka kroppen,på sitt barn.
Kan inte ens föreställa mej hur det känns.
Och jag lider verkligen med dom.. ♥

Därför hoppas jag att alla ni som faktiskt är inne här och läser,kan tänka sej att bidra med vad ni kan.
Litet som stort.

Det finns även en sida på facebook,där ni kan gå in..

"HJÄLP OSS ATT HITTA VINCENT!!!!!!!!!

I samråd med familjen har vi nu öppnat ett bg konto i Sussies namn för allmänheten som vill ge ett bidrag till Vincent Rehnsbos familj som fortfarande saknar sin son efter den tragiska skoterolyckan i Rönnöfors.
Familjen har kontaktat företaget ANDAB som är villig att fortsätta sökandet men som alla förstår är kostnaden hög, minst 10 000 kr per dag. Vi vill 
detta sätt försöka hjälpa familjen så att de åtminstone får chansen att hitta Vincent för att få ett sånt bra avslut som möjligt på denna tragiska händelse och att de ska få kunna släppa tanken med att han fortfarande finns någonstans därute i Landösjön.

BG nr 841-2439
Susanne Johansen "


Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja det funkar det, hämtar väl han runt 3 idag skulle jag tro.

Förstår dig så väl, men samtidigt måste du ta hand om dig också! Du blir ju inte friskare av att gå på jobbet sjuk! <3

2012-03-06 @ 11:29:36
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0