♥ Lyxmiddag

Känslan när man pysslat ihop en super smarrig,lyxig middag,man har verkligen ansträngt sej.
Fixat o donat, o t.om lagt upp det tjusigt!
Och när man sen myser ner sej i soffan med lillfisan för att äntligen avnjuta den.

Med Allt det där goda,som man liksom bara älskar.
Det går bara inte att äta.
En tugga, Men Det bara växte i munnen,tills jag tillslut kräktes.
Så jävla ovärt.
Va faan hände liksom!?

Mår fortfarande skit illa.
Har dessutom ont i magen.

Banan & Yoghurt gick bra.

Är varken gravid eller magsjuk,
Det är bara typiskt klassiska tecken på hur jag blir när
jag är stressad,och det är alldeles för mycket som snurrar.
Jag tappar både aptit och matlust,känner ingen hunger what so ever.
Jag kan liksom bara inte äta.
Helvete också.
 


Era tankar..
Postat av: Tirja

Åh gumman då :( ♥

2012-03-29 @ 21:13:49
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0