♡ Oh, happy Monday!

Känner lite mer, skjut mig, känsla! 
Är så förbannat trött, så det är otroligt. 
Men uppe är jag, ungarna har fått frukost och Lowa är på skolan.. Edwin är som en solstråle och håller på o river stället..
 
Måste verkligen ta tag i nån sorts packning idag,och varje dag närmaste veckorna.. På fredag är det TVÅ veckor, tills vi får nycklarna till vårat hus!!! :) Sjukare känsla!  Åh, som jag längtar! 
Det är sjukt stort!  Fasen så vuxet så det skrämmer mig.. ;)
Mäktig känsla!  
 
Skulle kika på Falk igår, tillsammans med karln.. Mysigt tänkte vi, är som länge sen vi hade möjlighet att se en film tillsammans.. ♡ Jojo,  en dag på badet tog ut sin rätt, även på föräldrarna. Vid 22nyheterna hade vi somnat bägge två, romantiskt så det förslår!  Kvicknade till strax före midnatt, o förflyttade oss till sängen.. 
 
 
Nu, ska jag Tjusas med min minsta goding!  ♡
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0