♡ Läggdag

Fredagkväll, o här vankas det sovning!
Haft en otrevlig,envis o jobbig huvudvärk sen mitten av natten! Inte riktigt utblommad migrän,men närapå..
Så dagen har varit seg,minst sagt.. Vid två,tre lättade det som tur va! 
For in till stan, skjutsade Lowa på dans o var förbi hos min mormor o fick blöja på junior bytt..o lite fika i magen.. ;)
Trötta o hungriga begav vi oss hemåt, men stannade till på donken för middag! Hundra år sen vi var där, o alltså jag gillar det verkligen inte.. Aja, vi fick ju mat i magen iallafall..
 
Har kikat på fångarna på fortet o bara slappat sen vi kom hem, o nu ska hör sovas.. O imorn hoppas jag på sovmorgon.. Edwin startade nämligen dagen halv sex imorse, som pricken över i:et..
 
 
Gonatt! ♡ 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0