♡ Sakensamt

Saknar våran Stortjej jag!! ♡ Men imorgon, då kommer hon hem.. Både hon och mostern!! Wiiho. O då kan nästan bebisen få komma ut också.. ;-)
 
Igår blev det lång dag på sjukan.. Järninjektion, ctg kurva, flöde och annat jox! Allt såg bra ut med bebis, o det är givetvis huvudsaken just nu! Uträttade lite andra ärenden också, när vi ändå var i stan.. o Jesper passade på att byta olja i bilen.. Men det hade inte jag och Edwin lust att vara med på, så vi hälsade på Gammelmomman o Hubbe istället, på boendet. Hann vara ute o leka massor i lekparken där också, innan pappan äntligen plockade upp oss!  :)
 
I eftermiddag får vi främmande av Pappsen o Karin, och Farbror Håkan och Ingrid.. Trevligt det! :)
 
Jesper for till garaget en sväng, och jag tänkte försöka köra igång en tvättmaskin! Passa på medan LillTornadon sover en stund!;-) 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0