♡ Jäkla skit..

Den hängda tvätten utomhus är om möjligt blötare nu, än innan den hängdes!
Grillfesten vid Pilgrimskällan höll ju på att dränkas.. Så vi höll till inne på folketshus istället! Det gick bra det också.. ;) o var trevligt,  tills jag bet sönder en kindtand! På riktigt!? 
När tusan var det jag o mamma va till jouren!? Ska det behöva ta en evighet, när man fått en akutremiss? :-/
 
Ryggen sa upp sig lagomt tills vi skulle på Grillfesten också, som en liten extra touch liksom.. Blir kanske mer spännande så?
Less, sur och grinig. Bitterfitta är nog också en hyfsad beskrivning!
 
Jag o barnen hade iaf en mysig stund på ballen,i solskenet! ♡ Sen lunch, o lite Vattenmelon var ju toppen!
Fixade till Lowas sidecut också, då den blivit så jäkla lång! Skulle behöva klippa mig själv också.. Fasen vad mitt hår växer! Som ogräs, typ.. Måste i vart fall se till o va klippta, tills det ska fotas.. När nu det blir.. 
 
 
Hoppas på att kunna sova ordentligt inatt, skulle behöva det känner jag!
Å imorgon får vi förhoppningsvis Finfrämmande av Suss och Nils! ♡
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lillfisen, när blev du så stor!? ♡♡♡
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0