♡ Kolasnittar och Dumlekakor

Yes! Jag har gjort Kolasnittar idag, och Lowa har gjort sina obligatoriska Dumlekakor! ♡
O Bullar är på gång.. ;) Sen ska jag och stortjejen sova! 
Jag "råkade" ju ta en liten powernap på soffan ikväll, när Jesper försökte lägga Tornadon.. Hoppsan! 
 
Imorgon blire nog Mandelkubb eller/och Drömmar.. Lowa säger att hon ska göra chokladbollar också! Mycket godsaker blire.. :-O 
 
Tänkte nog åka in till mamma imorgon på eftermiddagen, o sova där.. Hon ska ju vara med barnen, under fotograferingen på tisdag.. så för att undvika en hjärnblödning på tisdag morgon, för den höggravida morsan hoppas jag att det är en bra idé! O jag håller tummarna att det funkar för Edwin o va med momma.. :-/ Han har ju syrran sin med, som tur är! ♡ 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0