♡ Nagellack

Att måla tånaglarna, i vecka 30 med hjälp av en 1,5åring var ingen lätt match! Svettigt, är bara förnamnet..
 
Sovmorgon till tjugo i nio,här hemma.. Det var inte alls så dumt! Sen mös vi i sängen till Nicke Nyfiken! ♡
 
Har prövat skura bort all jäkla pollen från ballen, på förmiddagen också.. Säger nja, om resultatet jag.. Men bättre blev det ju,helt klart! Avskyr all pollen..
 
Tror jag skulle behöva en powernap, om jag ska överleva det här 30 årskalaset ikväll.. Måste ju dock duscha, och göra mig iordning också.. Får nog nöja mig med vilan nu, medans nagellacket torkar! 
Magen är fullkomligt urballad också, ger mig faan på att det beror på det här jäkla Levaxinet jag måste äta.. o jag tror inte att jag behöver det.. Att det är därför magen blir som den blir!:-/ 
 
Ska ju på MVC på tisdag, o ska fråga då om vi inte kan ta nya prover redan då.. Istället för att fortsätta så här i ytterligare två veckor.. 
 
Apropå veckor, så är det skolavslutning till veckan! Yeey, vad jäkla skönt det ska bli! ♡
Lowa längtar också.. ♡♥♡
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0