♡ Chokladfondue

Jag tänker massor av olika goda frukter, uppskurna. O chokladfondue att doppa dom i,som Kalasfika på Lowas kalas! Det blir väl bra? 
 
Hjärnan arbetar på högvarv med olika "uppdrag" för att komma över nycklarna till skatten.. Det ska nog bli bra! :)
 
Ligger i sängen och drar mig lite nu, hör hur Lowa och Edwin myser i Lowas säng o kollar på barnprogram! ♡ 
Arwid har precis somnat om,så vi ska väl passa på att få i oss frukost så att vi tar oss iväg till stan i tid! ;)
 
 
Chokladfondue förresten. Det vill ju jag också ha! :)

Era tankar..
Postat av: TiNA

Va äre du länkar till med konstiga ord på gula sidorna???
😛

Svar: Det blir automatiskt! $
Joanna

2014-10-31 @ 08:52:26
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0