♡ Att få rida lite..

Igår eftermiddag tänkte jag o trollen, åka o hänga med Ulrica & Märtis en stund..
Visade sig att Märtis skulle rida lite hos Emma. Å vi fick också följa med! Till barnens stora glädje! ♡

Både Lowa & Edwin fick också rida lite på Sindy.. Edwin trivdes dock bäst när han fick rida tillsammans med Lowa. Sötpäran.
Sindy är rätt hög,så han tyckte det blev himla vingligt med hennes stooora steg! 😜


Morsan,hon fick vackert traska efter hon. Med Arwid på ryggen! 👍 I ergobabyn, förvisso! Älskar den, blir liksom inte ens tungt!  👌

Mitt blodsocker däremot, det sjönk som en sten! 😣👎


Himla trevlig eftermiddag dock, kul o få umgås lite! ♡

Ikväll har vi varit ett hängigt gäng här hemma. Hoppas på att det inte är något värre som tänker bryta ut! Jag o grabbarna funderar på o åka till Morfarn o Momme Karin imorgon, o stanna till på lördag. Lowa hon ska till Jessika & Jocke hon.. Ett himla rännande på henne! 😉
Pappan ska också iväg en tur..

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0