♡ Borta bra,men Hemma bäst!

För visst är det så?
Vi kom hem ifrån våran lilla semestertripp, för en vecka sen.. O jag njöt verkligen av att vara ute o åka,såå himla mycket kvalitetstid tillsammans med dom fyra jag Älskar mest av allt.
Men det är ju härligt att få komma hem också! 😉

Efter vi lämnat Katrineholm, o Djulöbadets super mysiga camping (Kan verkligen rekommendera den! 👍) så hamnade vi i Örebro två nätter.. På en stor o fin camping. (Allt fanns osv,men ingen favorit för oss! 😜) Sen hamnade vi slutligen i Dalarna och Leksand. 😊 Det var nog helt klart höjdpunkten,och mysigast! Där spenderade vi tre nätter.. Massor av bus o lek, och himla roliga dagar på Leksand Sommarland! 😆
Sprang över ett superbra erbjudanden också.. Så för 850:- bodde vi 3 nätter, OCH hade 3dagars entré till Sommarland! ✌

Vi var ute i knappt två veckor , o det är ju verkligen fullt ös hela tiden! Men så himla härligt, att få umgås o rå om varandra! ♡

Väl hemma så låg jag däckad i migrän hela första dygnet hemma.. 😡👎 Men sen har vi hunnit med en hel del! Städat ur o lämnat igen husvagnen, tvättat upp all tvätt. Firat LillyBus som fyllt hela fem år! Varit på 30årskalas, ala' Hollywood. Min Älskade BFF,Är alltså 30 år.. Vad hände med åren!? 😜 Sjukt trevlig och rolig kväll på alla sätt och vis! 😍

Varit o inhandlat utemöbler o äntligen fått iordning på altanen!😄👍 jo,Sommaren har ju hittat hit till Jämtland nu också! Så vi njuuter av fina och somriga dagar nu.. 👌 Idag har vi varit in till civilisationen en sväng också. Jag o Lowa köpte lite kläder inför skolstart, o hon var till tandläkaren!

Skolan drar för övrigt igång imorgon,för hennes del! Hennes sista år,innan skolbyte och högstadie!😣 Jisses, min lilla älskling! Var en pirrig o förväntansfull tjej, som kröp till kojs ikväll! 
Heelt sjukt att sommarlovet redan är slut. Känns som det nyss var skolavslutning. O vädret har ju dessutom varit kasst här, hela sommaren. Så någon riktig sommarkänsla så har varit svår att få. Men nu passar vi på o njuter av dom här fina dagarna, och suger åt oss av Dvitamin för att orka en lång o mörk höst/vinter! 🙈

Vardagen och rutiner är ju inte heller så dumt, framförallt inte för en sån som mig! 😉🙊 

Joo, Arwid har börjat småpromenerat lite!! 😄 Wiihoo ! Älskade lilltroll! 😍 Våran lilla bebis! ♡

Tänk så mycket bus jag o grabbarna ska hitta på med under hösten, med syrran på skolan o farsan Baloo på jobbet! 😜

Bjussar på lite bilder från semester, 30 årsfirande osv! 😉


Tinas kalas på Gäll'n i Boda.. :) 

Mysig "toometad" med mina smågrabbar! ♡

Älskade familj! ♡

Arwid ♡

Lowa ♡

Edwin ♡

Era tankar..
Postat av: Robex Lundgren

fint

Svar: Tack! ;)
Joanna

2015-08-20 @ 10:33:04
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0