♡ Den där känslan..

Den där känslan  när kvällen kommer och man faktiskt har haft en riktigt bra dag.  ☆
Jag o dom två små trollen.

Den relativt tidiga kvällen igår,gjorde att vi åt frukost klockan åtta imorse.. Tidigaste frukosten, sen i Juni nångång! 😂
Poade på hemma, myste med pappan o åt en tidig lunch. Sen for vi mot stan,uträttade en himla massa ärenden. Handlade lite mellis på kvantum och for mot självplock av jordgubbar! Där mötte den fantastiske morfarn upp,tog en promenad med Smågrabbarna o hade picknick med dom. O jag kunde plocka jordgubbar! ✌
7 kilo senare, pep dexcomen o jag var låg i sockret o ryggen kändes av. Så jag gav upp.. 😜
Åt upp resterna av Grabbarnas fika innan vi styrde kosan hemåt! Passade på o plocka upp ett rejält "kök" till grabbarna också.. Oooh, jag har världens plan för det! 😉
Överlyckliga grabbar, som snällt lekt tillsammans med det medan morsan fixade Banan pannkakor till en något sen middag. Syrran var på skorpan!

Edwin kikade på Bolibompa  (klar fördel med Apple TV.  Bolibompa o Gonatt när helst en mamma vill! 😆) och jag lyckades med en snabb nattning av Arwid! 👍
Innan Lowa var hemma igen snarkade även den större..

Jag &  Lowa fick lite kvalitetstid i köket, rensandes alla jordgubbar. Men nu ere gjort. En stor skål i kylen, o massor i frysen! 😍

Dessutom Tack vare ett bs på 4,1 ↘ på dexcomen kunde jag avsluta med ett glas O'boy och babybell ost! :) 

Rätt sliten o mör morsa nu,som ligger nedbäddad. Men nöjd, och glad.
Älskar när man kan ha med dom här små, in o ut i affärer / bilen o det liksom bara funkar! 😊


Grabbarnas nya spis! Den ska få sig lite roligare färg, och dekorplast på bänkskivan bland annat! :) Tillsvidare, ser den ut så här! O dom är helnöjda! 👍


Era tankar..
Postat av: Sofie www.fiiias.wordpress.com

helt underbart när man får såna underbara dagar med sina hjärtan.

Ang jobba eller va hemma, så "behöver" jag börja jobba för att få in mer pengar. Men jag jobbar 75% så de e ju alltid nåt. Vi blev gravida rätt snabbt efter vi skaffat hus så hann inte jobba så länge. Å de stora barnen blir dyrare med åren haha
De e så blandade känslor de här.

2015-08-26 @ 23:15:21

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0