♡ Helt okej..

Efter att ha startat dagen med ett skyhögt blodsocker, så måste jag ju få skryta över hur dagens kurva faktiskt fortsatte! ✌
Plötsligt händer det!


#ÖPPENDIABETES

Apropå Plötsligt, så blev Karin sjuk, så vi kunde inte åka till Morfarn. Ledsen Edwin, men han gick o muta med lite melon! Mitt humör ere värre med.. Så jäkla trist,när man ställt in sig på något. 
Visade sig förvisso vara lika bra att vi blev hemma. Då Arwid också blivit sjuk.. Lillfisen! ♡ 
Han har haft hosta o varit förkyld en gång i sitt liv tror jag.. Men nu ere kanske dax igen då? 
Feber o snorig.. Somnade strax före 18.. Stackarn var ju heelt färdig! 😯

Jaja, kvalitetstid med Edwin då.. Det händer minsann inte så ofta o är så himla mysigt! 😍
Vi har fredagsmys med Vattenmelon & Nyponsoppa! 😉 Det är dom krav en 2,5åring har..tydligen!  😜

När han också somnat, funderar jag på om jag skulle ha målat om skåpet i badrummet? Eller inta ryggläge på soffan!? Förmodligen vore det sistnämnda en god idé. Men jag har lite problem med det.. 😂

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0