♡ Högt blodsocker.

När man vaknar runt sju, och Dexcomen visar på HÖGT ➡
Med andra ord,över 22..
Fuck.
Det är ju fredag å allt!
Jag som gillar fredagar..

Jag blev ju låg igårkväll, vid nattning av grabbarna. I två timmar låg jag på strax under 3.. Det är inte heller så tufft. O en rekyl var väl inte direkt oväntad. Men, jag trodde inte skiten skulle hålla i sig hela natten. Gick nämligen o la mig med ett bs på 11,8 ➡ O eftersom jag redan då låg lite högt (som dexcomen varnat för,och jag bekräftat. ) Så märkte jag ju aldrig att det skenade iväg.. I fem timmar hade jag legat på HÖGT ➡
Gaaah. Blir så trött på mig själv ibland.
Varför ställde jag ingen klocka, o kollade hur jag låg? 

Jo,det är faktiskt väldigt lätt att vara efterklok. 
Nu är jag ju sjukt seg, o sluck.. Allt pga det förbannade blodsockret. 😠

Men, jag får försöka göra de bästa av det! Jag o grabbarna ska ju hälsa på Morfarn sen.. O det ser framförallt Edwin fram emot! ♡

O hur det än är, så är ju blodsockret på väg neråt nu.. 11,8 ↘ 
Framåt kvällen har jag kanske ett fint värde igen.. 😂


#ÖPPENDIABETES 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0