♡ Kul..

När man är sådär härligt trött, o ska kolla bs med stick i fingret för att kalibrera dexcomen.. Precis strax innan man kryper till kojs. O n där knappa en meters minime  har varit o skruva på insticksgrejen. O i samma sekund som nålen i princip smäller genom fingret.. Så inser man,att man glömt kolla inställningen.. 😣
Alltså det gör fan svin ont!
Jag brukar ha på 1-1,5.. Nu var det på 6.. Det är en jävla skillnad det.. Gaaah. 

Broadchurch är som väntat toppen, och nu längtar jag till torsdag! 😉 Glassen jag och Lowa lyxade till det med,var tydligen inte tillräckligt söt.
För jag fick en hejdundrande känning.
Åt både mackor o chips.
Den härliga rekylen visar på 15,9 ➡ så jag tar några enheter insulin o hoppas på att det funkar.. 👌 
Glassen rådde förövrigt inte bot på halsontet heller..
Varför åt jag den där glassen, egentligen? 
Hyfsat God var den iallafall.. 👍

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0