♡ På rull..

Nu rullar vi vidare, från Gävle.. Har hittat en camping som verkar mysig i Katrineholm.. Med 4h gård,på campingen, så där borde det bli toppen för barnen! 😄
Har sällskap av Farfarn & Eva tills imorgon,då drar dom vidare o vi tänkte nog stanna några dagar.. :) Igår fick vi sällskap av Morfarn & Momme Karin en stund också.  Dom var på väg ner till Värmdö,till syrran! 


Gårdagen så mös vi på campingen till efter lunch, och sen var vi på Järnvägsmuseum.. Kikade på massor av tåg, o fick åka rälsbuss! Edwin var helnöjd! 😆
Innan middagen (som vi grillade) badade Lowa, Edwin och Pappan i havet! Jag vägrade! 😂 O Arwid han fick bada fötterna vid kanten han..Haha! :)





Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0