♡ Sänkning av Hba1c

Mitt blodsocker har ju varit som en smärre berg o dalbana, senaste halvåret..isch! Har ju nu som jag skrivit fått låna en dexcom, o jag tycker mig känna att det stabiliseras! :) Framförallt, så har mitt katastrofala hba1c, som var på 77 innan dexcomen sattes sänkts till 65.. Yeeey! För vissa är det ett as kass värde, men för mig är det just nu heelt okej!  Drömmen är givetvis ett hba1c på 40.. ;)
Finns så många fördelar med dexcom, bland annat så är både min sambo, och min dotter betydligt lugnare! Eftersom, dom vet att den larmar. Innan jag blir farligt låg.. Och det är guld!
O jag tycker det är fantastiskt att slippa oron.. O oron över hur familjen känner det..
Jag hoppas så innerligt att jag kan få en egen dexcom. Vill ju gärna ha en pump också, får se vad min doktor säger, när jag ska till han.. Det skulle ju nämligen underlätta mitt liv, avsevärt! O jag tror jag skulle få en helt annan livskvalité!
 
Idag är det måndag, igen.. Lowa är på skolan, och jag hoppas verkligen att det går bra där! Fick aldrig tag på någon av lärarna i fredags, så jag försöker på nytt idag igen..
 
Helgen då, den har varit toppen!! =) På alla sätt, och vis! :) Men de återkommer jag med om en stund, nu ska jag leka med ungarna! =)
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0