♡ Barndiabetesfonden!


Är man trasig i ryggen,och har ruskigt svårt o inte göra nånting. Så måste man ju hitta på något. 
Nån sorts terapi liksom.
Armband till förmån för Barndiabetesfonden fick bli mitt lilla projekt! 😆

Går alldeles ypperligt att beställa! Skriv en kommentar med era uppgifter,så kontaktar jag er! ♡ 
100:- st. O då går all vinst till Barndiabetesfonden.
Ingen kan göra allt,men alla kan höra något.

Kan fås med olika text.
Fight Diabetes 
Cure Diabetes 
Beat Diabetes
Bota Diabetes 
Typ 1 Diabetes 
Typ 2 Diabetes
Typ Diabetes 
Eller om man vill ha namn och telefonnummer,att sätta på sitt barn arm.. Eller har andra önskemål!

#ÖPPENDIABETES


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0