♡ Om EN vecka har jag min pump!!


Jag fick ett roligt mail i måndags. Diabetic design som avsändare.. Det kommer ni att få se mer av sen! 😆 Himla spännande ska det bli iallafall!  👍 Och efter den senaste veckan, behövde jag något positivt! 😉 

Å På tisdag ska jag äntligen få min pump! En lila minimed 640g och jag är så nyfiken, glad,förväntansfull och nervös!!! 😨😊 Som jag längtat efter denna dag! Ska ju även få cgm till.. Wiihoo


Hade ju pump för ungefär 10 år sen,mycket har hänt på 10 år. O jag hoppas det här blir rätt! 
Ni med pump,hur var första timmarna /dagarna/veckorna var det svårt innan ni fick till det okej? Vart är erat favorit ställe att sätta den? :) Ge mig tips,och dela med er av Era erfarenheter! 😘

#ÖPPENDIABETES

Hela tisdagen ska jag spendera på sjukhuset tydligen,  för att gå igenom allt. Jag hoppas verkligen det finns möjlighet för mig att ligga ner någonstans. För att stå i så många timmar är inte jätte skönt ändå. Och sitta, det är inte alls okej.  Mer än en kvart och benet domnar en hel del. 😕



Nästa fredag ska jag äntligen få träffa en sjukgymnast. Det kommer bli bra! Det måste bli bra. Sjukskriven till den 28/12 till att börja med.. Får se hur det här går. Det är inget drömscenario med ett företag i familjen.  😣

Nästa vecka ska den underbara mostern vabba måndag och tisdag iaf! Å imorgon kommer Carro o avlöser pappan lite. O på lördag ska ungarna få göra sina pepparkakshus till vårat "lilla samhälle", tillsammans med momman! 🎅❄⛄


Jo,på ansiktsboka finns ju den där grejen "Den här dagen..." och idag dök detta upp..  Det är ju rätt roligt att sånt dyker upp ändå! 😉 
För exakt 3 år sedan var Edwin så här mini liten.. 😍😍😍 O nu är han en stor och klok 3åring.. ♡ Det är sjukt, vad det händer mycket på 3 år.. 

 

Era tankar..
Postat av: Yohanna Svensson

åh vilken söt liten bäbis, och snygg bakgrund du har på bloggen : )

Svar: Ja,där va han liten å söt! 😍
haha,tack! Skulle dock ha gjort om o uppdaterat headern,men är så förbaskat oteknisk! 🙈 Ha en fin dag! ♡
Joanna

2015-12-04 @ 10:14:10
URL: http://yoyossecret.blogg.se/
Postat av: Robex Lundgren

söt

2015-12-04 @ 10:24:55
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0