Tjusigt på Nelly.com just nu!

Jag satt egentligen o kikade efter julklappar. Som vanligt går det lite sisådär.. Haha!

Men koftan, brallorna och väskan till mig själv. JA tack! =)
 
Får återta klappjakten imorgon. Tack du högre makt, för online shopping när man är som en gammal kärring i kroppen just nu! Utskriven och hemma i alla fall. Man får vara glad för det lilla! ;)
 
Är ni klara med alla julklapparna? Hur mycket är alla klapparna för er?
 
Kollage från Nelly
 
1. Poncho | 2. Boots | 3. Jeans | 4. Väska | 5. Top | 6. iPhone-case
 
Sponsrat inlägg



Era tankar..
Postat av: Sofia

Alltså du vet ju hur jag är med julklappar! 😂
Men jag är typ färdig, men alla har inte kommit hem ännu, nackdelen med internetshopping!! Leveranstiden ☺️
Jag har mängder med klappar, tre barn som har 4klappar var, två kompispar som får en klapp per par, brorsan Mattias får 2-3klappar, Moa får 4 tror jag, Johanna får 4, Elias får en, änsålänge. Fast hans är dyrast.
Mamma får 5, pappa får 4, Tomas får 3, syrrans Karl får 2.
Och skavi fira med Tomas familj så är det två barn till som ska ha klappar. Ja o så Tomas mamma o pappa får en av hela familjen. Pjuu vad mycket jag har handlat insåg jag nu!! 😩😝

Svar: Men jäklar kvinna vad mycket julklappar!! 😂😂

Vi har ett fåtal klara, och till våra föräldrar tycker jag är helt klart svårast!
Skulle gärna vilja ta en tur till Sundsvall o shoppa på riktigt känner jag! 🙈😉

Kram
Joanna

2015-12-02 @ 22:58:51

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0