♡ Jobbigt med andningen..

Lillfisen, har det lite tufft med andningen.. O har fått lite hosta nu också, är ju ändå ganska pigg i övrigt! O det är ju förbaskat skönt! Edwin har också lite hosta, exakt lika som Arwids. Så när man inte ser dom, är det väldigt svårt att avgöra vem av dom som faktiskt hostar! ;) Skillnaden är väl den, att Arwid andas jobbigt också.. :-/
Fick Ventoline utskrivet idag, så vi får se om det "måste" ges..
 
Lowa får sportlov imorgon! Efterlängtat! =) Osså, ringde morfarn igår och frågade om hon inte ville komma till han på tisdag när han kommer ifrån jobbet. För att sen åka upp tillsammans med han till stugan! Gissa om hon blev glad!? =) Så hon far till Orrviken på tisdag eftermiddag, och kommer inte hem förrän på fredag eftermiddag/kväll.. Roligt för henne, men tråkigt för morsan.. Som såg framemot att få umgås lite extra, och rå om henne!  ♡
Får se vad jag o grabbarna, då ska roa oss med hela veckan! ;)
 
Vi har ju tydligen börjat, med att starta dagarna redan vid 06.00 här hemma nu.. Kan väl inte påstå att jag är särskilt nöjd.. Hoppas på att det vänder snart.. Till åtta, sover i alla fall jag gärna!
Igår somnade jag strax efter att Greys börjat.. Skandal ju! Haha..
 
Igår var vi förövrigt på lunchdejt med svägerskan.. o uträttade lite ärenden.. Det var trevligt! =) Imorgon blir det en ny liten dejt, då vi ska möta upp henne o få en hylla hon ska hämta ikväll! Gulligt av henne!  ♡ Också, så ska veckohandlingen  jag precis gjorde klart hämtas förstås!! Håller tummarna för att grabbarna håller sig pigga, o inte får feber eller nå annat skit! Förkylda kids vill jag ju inte ha.. :-P
 
Ordbajseri, bigtime!
Nu ska jag slänga mig o duschen. Sen ska jag svulla popcorn till "Familjen Annorlunda" innan jag ska attacksomna.. Hur ser eran torsdags kväll ut tro?
 
Imorn, är det banne mig FREDAG! Yeey! =)
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0