♡ Bildbomb

Jag  är ett hopplöst fall.. O kan fan inte sova!  Var ju så trött redan vid nio, när ingen av  barnen ville sova! 😬 O nurå, när dom sover sen flera timmar, näe då kan inte jag sova!  Blir så jävla lej. Klockan ringer förövrigt NollåttaNollNoll imorgon, så jag skulle verkligen behöva sova!  Imorgon är det liksom dags, jag o Caroline ska äntligen på SPA! Men jösses, så jävla gött! 
 
Hur sjutton har Ni haft det under jul och nyår då!? Jag känner att jag skärmat av lite.. Varit osocial, och liksom mest hållt mig hemma. O det har varit så skönt! 😆
 
Tänkte ju faktiskt bjuppa på lite bilder ifrån våran mysiga julafton! 
 
                                                  
 
O allt i en enda salig röra!  Så typiskt mig, på nå vis!  ;) ♡♡♡

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0