♡ Den där jävla hyllan alltså..

Men blir man liiiiite lej, när man först åker till stan för att lite snabbt inhandla en hylla till Lowa, o det visar sig vara beställningsvara, o när man väl fått hem den.. O börjar greja som sjutton, o liksom bara ska bygga ihop den för att göra klart det sista.. O DÅ ÄR SKITEN TRASIG!!! Mitt blodtryck blev garanterat skithögt, och jag trodde seriöst jag skulle hiva skiten ut genom fönstret!! Gaaaah!
 
Har hursomhelst fått till det hyfsat på Arwids rum, o fått upp tavel/boklisterna på allas rum. Utom den som ska sitta ovanför våran säng! Det tog liksom slut på ström i skruvdragarn, för hundratolfte gången idag! Skitgrejer!
O så var det läggningstajm för Edwin.. Så det får bli en annan dag, har ju fortfarande inte köpt nå ramar till förstoringarna som ska stå där.. Så det är ju verkligen ingen panik! :)
 
Panik börjar det däremot bli med att fli undan julen! Varför hoppar inte allt bara ned i lådorna av sig själv? Hrrm.. Tycker ju det är så mysigt med jul, så det känns ju lite trist att plocka ner det. Osså är det ett heeelt år nästan tills man får ta upp det igen!! :-/ Men det börjar ju bli hög tid att fli undan det!
Har ni städat ut julen? Eller kanske varit på nån julgransplundring i helgen?
 
Vet ni, Arwid sover.. Ja, sånt ska man väl inte ens tänka än mindre skriva högt.. Men han har dessutom legat utan mig, o sovit någon timme.. O näe, det har inte hänt på flera dagar.. Jag har t.om kunnat kika på Snabba Cash 2 i hyfsat lugn o ro.. Första 45 minuterna med en grinig mini, men sen så!
 
O nu hamnade jag här.. Skulle bara knåpa ihop ett fint litet mail, till det där jäkla postfoto. Gick ju så där.. Började nörda runt o kika på kläder, heminredning och parfymer också.. Jo, ni hör ju! Så jag fastnade.. Fast jag borde sova.. Verkligen.
 
LYKO - Är det någon av er som läser som brukar handla där? Bra/Dåligt? Fanns ju massa prylar till håret där, o smink o sånt.. O även doftljus ju! :) Näe, men seriöst.. Jag skulle behöva nytt torr schampo bland annat, o någon riktigt bra hårinpackning till lillfia här i huset! Kan man hitta nåt bra här!?
 
Jag har ju oftast när jag beställt parfym, köpt ifrån parfym.se men funderar på att vara lite wild and crazy, och kanske testa Nordic feel istället.. Vill minnas att jag kanske köpt därifrån long time ago.. Har ju dock inte slut på parfym än, så jag kan ju fundera ett tag! :) Däremot så skulle sambon ha haft sig en ny.. Kanske ska vara en romantisk sambo, och surprisa på Alla Hjärtans dag!?
 
Har ju dessutom fortfarande inte kunnat släppa DESSA godingar.. Alltså på riktigt, visst borde jag köpa dom!?
Jag avskyr ju att frysa om fossingarna..
Är det någon i stan som vet om City checken, gäller på Stadium eller? I sånafall, så måste jag ju nästan slå till..
 
 
Sitter ju o spanar en hel del på lekmer också, eftersom jag har lyckats samla rätt många blöjkoder ( ja alltså, med två blöjbarn så blir det en hel del blöjor inköpta! ) Så då passar det ju toppen att byta in de mot presentkort på lekmer.. :) Har förälskat mig i en sån söt vägglampa där, som jag fnular på om den inte skulle bli bra på Arwids rum..  Hur jäkla söt som helst ju!!
 
 
 
Dom här tavlorna skulle ju också va fina på grabbarnas rum?
 
      
 
 
Näe, nu sova! Måndag imorn, ny dag.. Nya tag.. O jag ska utmana mig själv med ett tandläkarbesök..
Gaaaasch!  Håll ett par tummar för mig, är ni gulliga!
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0