♡ En sån där dag

Då man inte skulle ha klivit upp helt enkelt.. fy fasen. 

Lite migrän huvudvärk som spökar också. . Alltså inte migrän, men lite den sortens huvudvärk, så där lite dovt i bakgrunden på något vis. Inte så kul..
 
Edwin däremot, han är kul! O gör sitt bästa för att liva upp en dyster morsa! Älskade goknul!  ♡
 
Igår somnade jag med alla tre barn i sängen, runt åtta.. Plötsligt händer det!  ;) Klockan  22 vaknade jag o insåg  att Edwin bajsat,  Arwid vaknade till o ville leka samtidigt.  O sen vaknade Lowa o var hungrig! 
Men på nå magiskt vis somnade vi om alla fyra.. Jag vaknade till vid midnatt o flyttade om ungar, o sen var det svårt att somna om.. 
 
Fredag idag iallafall, och vi får förhoppningsvis ha pappan hemma i helgen! Det ser vi alla framemot! Har egentligen en massa "måsten" men tror seriöst vi skiter i det och låser in oss hemma.. Det är väl okej?  :) 
 
 
Mikael o Millie var här häromdagen, o Mikael fick ett så klockrent kort på Edwin och Millie!  😂💖
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0