♡ Försovning

Jajjemän, idag har vi försovit oss.. Fan också! Inte ens en vecka efter skolstart! Crap..
Vaknade av att Jesper ringde, efter att ha fått sms ifrån Infomentor att Lowa har ogiltig frånvaro. Sjukt bra system ändå,  nu visste ju jag vart hon var och varför. . Men toppen om 13åringen verkligen skolkar, att man som förälder direkt får ett sms! 
 
Jag är helt färdig efter gårdagens tandläkarbesök jag.. O då gjordes "ingenting".. Mer än att jag låg i stolen, pratade och kollade lite på tänderna! Jag är hursomhelst jäävligt stolt! 👍
Det bästa av allt var ändå, att hon trodde jag skulle kunna göra en "riktig" framtand i framtiden!! Den känslan, går inte ens att beskriva!! Är så jäkla glad, samtidigt som jag är sjukt ledsen, besviken och arg  på käkkirurgin och dom på tandprotitiken! Vet att det inte går att göra något åt nu, men dom har ju liksom förstört så jävla många år..
När jag var klar, kom mammas Håkan och plockade upp oss och jag fick skjuts upp till mormor, där Jesper och barnen varit under tiden! Fått mat och blivit bortskämda! ;) O mormor fick äntligen sin något försenad julklapp! ✌
 
 
Idag är vi rätt insnöade hemma, så jag o grabbarna ska väl fortsätta att fli undan julen! O skotta snö då..  Jag avskyrt! ! Klipper seriöst hellre gräsmattan flera gånger om! ! Det finns fina och härliga vinterdagar absolut.. Men ingenting klår sommaren! Ja, jag längtar redan!! 🙈
Och ja, jag bor helt klart på fel ställe!! 
 
 
Trackback
RSS 2.0