♡ God morgon!

Idag har vi haft sovmorgon här.. Eller ja, det har vi väl egentligen oftast! ;-) Våra barn startar ytterst sällan dagarna före nio!  😊 Idag vaknade  Arwid vid sju/åtta nångång , jag gjorde iordning en flaska och gav han i sängen tillsammans med mig, o då somnade han om!  Sen vaknade vi till igen när Edwin kom in o kröp upp hos oss !  ♡ Jan låg o gosa med oss en stund, innan lek med bilarna o väcka Lowa lockade mer!  😉
 
Så nu ska vi äta brunch, o sen åka in på jysk en sväng! Kanske svänga förbi min mormor och lämna en tok sen julklapp! Postfoto vilket  jävla skämt! Sjukt missnöjd, och det ska dom få veta! 
 
Vad gör ni en Söndag som denna!?
 

Vi saknar förövrigt Pappan i familjen, som jobbar massor just nu.. 😦 Inte alls särskilt roligt!  

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0