♡ Jajjemän. .

Jahopp, då var sängen fylld.. Två små fisar! Bara Lowa som fattas.. å kattfan då! En sån här gång är det ju faktiskt bra att Lowa hamnar i nåt sorts komatillstånd när hon sover.. 
Arwid har haft magknip, inte jättefränt! 😣 När de gått över, o han lugnat sig kom Edwin inhoppande med nå sorts Vanheden skutt, som en solstråle! Alltså, den  ungen kan komma undan mycket med sin charm.. Det är ju bara att konstatera!
 
Han klättrade glatt upp o kröp ned bredvid en, kanske inte fullt såå munter, pappa! La armen om "Biiiischan " och  sen tvärslocknade han.. Arwid som låg tryggt i storebrors famn, ville ju inte vara sämre.. Så nu ligger dom här, alldeles tätt intill varandra o sover!  ♡
 
Själv har jag max en decimeter av sängen... Say NO more! 
 
Är det värt o pröva flytta på dom?  Kanske är det både lugnast och säkrast om jag tar Edwins säng?
 
Det är kul med barn... Sant de! 😜
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0