♡ Kvinnofängelset

Alltså, det går en serie på fyran om kvällarna nu! Typ Kvinnofängelset, modernstyle!  👍 Å ni har ju jag fasen fastnat i det.. 😂 Måste liksom bara se det.. Är iofs rätt skönt o ligga på soffan, kvällsfika  o kolla på det.. All by myself, liksom!  Sjukt gött!  ✌
 
 
 
 
 
Ikväll lyxade jag till det med popcorn också, dessutom i sängen! 😆 Apropå sängen så har jag idag faktiskt tagit mig för att rama in förstoringarna som vi gjort för att ha där!  Likaså några foton till fotoväggen i TVrummet!  :)
Min kära sambo fick dessutom upp tavellisten ovanför vår säng, så nu står förstoringarna där och är så fina såå! !  Blev sjukt nöjd faktiskt!  👌 
 
Hoppas på att ha snälla barn o mycket energi imorgon bitti! Tänkte nämligen försöka kliva upp i bra tid!  O städa sovrummet o byta allas sängkläder, innan jag o grabbarna får finfrämmande! ♡
 
Håller tummarna att den där rackarns hyllan kommer imorgon också! 
 
Har en tjälaknul i ugnen inatt, blev så jäkla sugen! Så imorgon blire go middag!! 😋 Funderar på om jag har nån sorts saltbrist. . Kan man få det bara huxflux! ?
Är nämligen sinnessjukt sugen på salt!  Dygnet runt liksom. . What to do! ? 😲
 
 
Njäää, sovtajm för n hära morsan nu!
 
Morgonmys bild på min lilla goooding! ! 💞
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0