♡ Nöjd tjej

Alltså, jag är så nöjd över förstoringarna som vi gjorde till sovrummet! O jag blir så glad varenda gång jag går in i sovrummet!  👍
Jag älskar fotografier, och jag är bra sugen på att göra ytterligare en vägg med fotografier! Ovanför trappen ner, tänker jag! Mina vänner, vad tror ni!? 
Nere i gillestugan ska det också upp massa fotografier är tanken.. När vi fixar iordning där, så som vi vill ha det!  Misstänker att det kommer att ske år 2024 tidigast! 😜
 
Jag o Lowa hade fredagsmys själva till Fångarna på fortet, eller ja Arwid var ju med på ett hörn också!  Pappan, han somnade vid nattningen av Edwin.. Före sju!  Åh, du ljuva fredags kväll! ;)
 
Eftersom pappan även var medvetslös så gav jag rätt snabbt upp allt vad umgänge skulle kunna tänkas va. .
 
Jag sorterade Arwids kläder istället, plockade fram en större storlek, då det mesta i 68 numera är omöjligt att knäppa i grenen, o böxerna är som kapribrallor!  Alltså, våran mini,  som blir sex månader nu den 27de.. Drar samma storlek som Edwin gjorde när han var nio månader!? Vad hände liksom!? 
 
 
Edwin vaknade förresten nyss till i sin storkille säng, och var så ledsen! Jag gick in och tyckte han skulle lägga sig ner, o klämde ner min stora röv i hans lilla fåtölj! 😂 Icke.. Jan skulle minsann inte lägga sig ned, och jag såg framför mig en hel natt med två små i våran säng!  😩 Till sist säger jag till Edwin, att jag ska bara gå o flytta på Arwid.  "Jaa, heejåå mamma! " Svarade den lille o la sig ned!  😲
 
Så nu ligger helt plötsligt alla barn i sina egna sängar och sover!  Eller ja,  Lowa var nyss uppe o tassade!  🙈 
 
Ska passa på o somna tätt intill den stora mannen i mitt  liv nu när jag har chansen! 😍
 
Om jag städade sovrummet i förmiddags!? Hahahaha! 🙈🙉🙊
 
Vårat finfrämmene för dan, blev sjuka o kom inte heller. . Så vi siktar på dejt, till veckan istället!  👌
 
Tjälaknuln blev iallafall mumsig! ✌
 
 
 
Visst tusan blev det bra!?
 
 
 
 
Mina tre små apor, låg o kikade på film tillsammans förut! ! 🙉🙈🙊   ♡♡♡
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0