♡ Sjukt seg..

Alltså, när Edwin tyckte det var morgon strax efter sex, så var vi ju inte riktigt överens.. Kan man kanske säga! Han hade tydligen missat att morsan beställt sovmorgon, sa han!
 
Alltså, jag vet att jag egentligen inte ska gnälla, då min sämre hälft redan jobbat flera timmar den tiden! Meeeen ändååå!
 
Jag prövade förresten flytta på Arwid innan jag skulle somna inatt.. Det gick bra, i typ två timmar! Sen saknade han oss, o fick då komma tillbaka! Men då ringde ju pappans väckarklocka.. Så det var bara jag o småkillarna kvar i sängen då! ;)
 
Å även om jag tycker det absolut skönaste är att sova själv, med Jesper då förstås! Så är det ju ändå mysigt på nåt vis, o ha dom där små barnfötterna i sängen! En liten stund i alla fall..
Då dom har en tendens att oftast sova på tvären, och gärna uppe på oss föräldrar på ett eller annat vis! O då spelar det ingen roll om det är Arwid, Edwin eller Lowa! ;)
 
Finns ju dock inget, inget som får hjärtat att svämma över så mycket som, när dom somnat tillsammans. O trygga ligger där tätt intill varandra o sover så gott! ♡
Lowa sover gärna tillsammans med Edwin.. Ja, givetvis gärna Edwin med Lowa också.. Men det är ju liksom Lowa som får bestämma, när och om hon vill.. Ofta så frågar hon, får inte Edwin sova med mig? Det är ju såå mysigt! ;)
O det är så mysigt o se dom! Dom två alltså, finare syskonrelation finns knappast! ♡
 
 
Hursomhelst, så är jag efter den här natten.. Såå jävla seg!!
Hade en stund en tanke, om att fara in till stan o handla lite som fattas inför veckohandlingen o dessutom springa in på Stadium, och köpa dom HÄR skorna som jag snart suktat ihjäl mig efter!! Åååhåå..
Men vet ni? Jag tror jag bara åker bort till Gällö o handlar dom där grejerna.. Osså får skorna inhandlas en annan dag! Eventuellt om jag o Lowa tar en tur till stan imorn, när Jesper kommer från jobbet.. För o fixa storhandling, o skor till morsan! :) Ska höra med gubben!
Annars får de väl bli på fredag då..
 
Nu ska här bytas blöjor, o läggas bebis!
 
Bjuppar på en gammal bild ifrån semestern 2013 så länge...
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0