♡ Älskade lilla busunge!

Igår firade vi våran 1åring, hela dagen lång!! ♡♡♡

Alltså,det är så sjukt  (och,ja något klyschigt!) huur fort tiden verkligen går!! Med småbarn,så liksom bara springer tiden iväg. (Ja,jag vet ännu klyschigare!) 

Men nu är iaf våran minsta lilla älskling 1 år.. Vad hände med minibebisen liksom? 😂
Det är så mysigt med bebisgos, men ååh så roligt nu.. När det händer så himla mycket hela tiden! 😍 O varje dag,med våra diamanter är så himla kul! O jag ser framemot resten av föräldraledigheten tillsammans med dom två små! ♡  

Idag ska vi ta igen oss,efter gårdagens kalasande! O försöka tvätta upp en himla massa kläder,med förhoppningen att vi ska ta oss iväg på en liten semestertur! :)

Arwid vill även passa på att tacka för alla gratulationer och alla fina paket! 😘 Var en väldigt nöjd och trött 1 åring som somnade igår! :)

Bjussar på dom få bilder,som faktiskt fanns på telefonen..





Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0