♡ Bröllop

Ja, i slutet av månaden så ska ju vi på bröllop.. O detta ständiga bekymmer med kläder..
VAD SJUTTON SKA JAG HA PÅ MIG!?
 
Har kikat på följande klänningar HÄR!
 
Skulle jag kunna ha någon av dessa på bröllopet tro?
 
   
 
   
 
Vad tror och tycker ni!?
Alla tips,tankar o råd mottages tacksamt! ;)
 
 
 

Era tankar..
Postat av: Anonym

Åh! Den gröna eller blåa.. Superfina! Kram Linnea

Svar: Jag har ju sån Beslutsångest så det är sjukt! 😂 Vilket har lett till att det är fortfarande ingen beställd,och bröllopet är på LÖRDAG! Kan man riva på sig en gammal potatissäck tro? 😆
Kram
Joanna

2015-07-08 @ 15:33:39
Postat av: Anonym

Den sista.

2015-07-08 @ 21:45:49
Postat av: Sofia

Den blåa va riktigt snygg.

2015-07-15 @ 22:11:51
URL: http://evasofialovisaholmberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja alltså... Med rätt smycken till funkar nog en potatissäck! 😂 Kramen Linnea

Svar: Perfekt ju.. Då blir det helt klart en potatissäck! 😊 Med ett par schyssta dojjer blire säkerligen succé! Kram
Joanna

2015-07-21 @ 22:03:57
Postat av: Linnea

Hahaha! Jag ser dej framför mig.. Värsta dojjorna, blingbling och en... Potatissäck! 😂😂😂 Kramen

Svar: Tror heelt klart det skulle bli succé på mer än ett sätt!!😂
kram
Joanna

2015-07-22 @ 18:24:44
Postat av: -S & -E // två ungdomar

Vilket inspirerande och roligt inlägg! dig kommer vi kolla in fler gånger för din blogg var riktigt rolig och fin :)

Svar: Tack,ni är välkomna åter! ;-)
Joanna

2015-07-27 @ 12:27:44
URL: http://citatdagligen.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0