♡ Ledighet!

Efter en himla massa turer hit å dit, så kommer min sambo kunna ta två veckors semester!! Svårt å förklara hur jäkla gött de faktiskt känns!! 😄 

Skruvning imorgon, o sen efterlängtad ledighet tillsammans! Vi börjar ledigheten med att hämta Lowa, sen är vi kompletta! ♡ 

Ikväll ska vi packa ihop oss,i imorgon kommer Millie, Mikael o Martina för i hälsa på på dagen  o efter middagen har vi en förhoppning om att ta oss iväg! Vart? Det får vi se.. Absolut ingenting bestämt! Bara vi får komma bort ett tag, och bara vara.. Jisses så skönt!! 😎

Idag har jag o grabbarna varit till Krokom en sväng, o umgåtts med Sandra o hennes goa kids! Himla trevligt, o så trist att det är så förbaskat långt mellan gångerna! 😯
På vägen dit hann vi förbi på diamottagningen en snabbis,grabbarna fick leka med mormorn o jag kunde ta ett nytt blodtryck! Det har gått ned till 94/138, så det har ju helt klart blivit bättre. Precis som huvudvärken faktiskt har lättat! 😄 

Igår kom några av Arwids födelsedags presenter, så nu har han också en egen fåtölj på sitt rum.. Edwin tyckte den var ensam, så de blev till o möblera om lite.. 😂  Så nu har dom en mysig gemensam hörna inne på Arwids rum! 😉
Idag kommer vattenlekbordet, o det kommer göra succé hoppas jag på! 😁


Får fina bilder från Jenna o Isidors farmor om dagarna också,  och det är guld att få se hur bra dom har det om dagarna. . 💕




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0