♡ Vilket brudpar!

I lördags så var vi ju då på bröllop. 💕 
Såå himla vackra var dom.
Man kan ju liksom inte låta bli att låta tankarna skena hur vårat bröllop ska vara. När det är dags liksom! 😜

I fredags så firade jag och mina Järnladies Suss! Hennes 30års present. (Att hon fyllde 32 i torsdags låtsas vi helt enkelt inte om,bättre sent än aldrig tänker vi! 😜) 
Firades gjordes hon med bubbel,relax o spa och en god middag. För att sen avsluta kvällen i Fäviken. 
Jag hade ju dock tillbringat lite tid på sjukhuset innan jag slöt upp med sällskapet,så därför vinkade jag även av dom o for hem, när dom åkte till Fäviken.
Men är förbaskat glad att jag faktiskt var med på spa och middag.
Mina tjejer,mina Järnladies.
Mina Diamanter.
Ren och skär Kärlek. 
Som jag älskar dom,o så glad jag är över att vi har varandra. Helt otroligt! ♡♡♡






Men mitt blodtryck alltså,så jävla inte okej. O jag känner lite att jag bara vill grina. Dels för att min kropp inte riktigt vill samarbeta, men även pga den här otäcka jävla huvudvärken som följer med det höga blodtrycket.
Sen vill jag grina för att jag skulle ha jobbat både inatt och o torsdags natt,men de har min kropp  (och diasköterskan) satt stopp för.
Fantastiskt! 😣



Idag har Lowa åkt på ytterligare en semestertripp. Denna gång tillsammans med Jenna o Isidor,  ner till deras farmor i Ljusdal. O där ska dom spendera heela veckan. Alltså en hel vecka. Hur ska den här morsan klara av det!? 😦 Måtte veckan gå fort.. ♡ 
Edwin blev väldigt besviken när han insåg att inte han fick följa med,o tåget åkte iväg utan han..

Så nu håller vi tummarna att pappan faktiskt kan vara ledig nästa vecka,o veckan därpå. Så vi kan få vara lite lediga tillsammans. O ta en liten semestertur tillsammans iaf.

Jag o barnen har ju förvisso turistat lite på egen hand på hemmaplan också. Jamtli och Moosegarden bland annat,mer om det i ett annat inlägg. Nu sprängs fasen mitt huvud snart,så jag måste mörklägga. O hoppas på att det lättar, så jag lyckas sova lite.

Bjuder på några foton på det vackra brudparet! 💖 💑 💖

Jaquline och Robin.






Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0