♡ Efterlysning

På riktigt. Igår klippte jag gräset (typ 1-2 veckor för sent) och jag hade på mig; långkalsonger o friluftsbyxor,linne samt tjocktröja o skaljacka! Också ska vi inte glömma mössa o vantar.
På riktigt!?
10nde Juni,o det är +5 och snålblåst. När regnet inte öser ner då..

Vart faan är sommaren!?? 

Igår var vi även på BVC, ett sånt där onödigt besök! 😜 Vägning o mätning liksom.. Ja,jag tycker dom är onödiga. Jag ser ju om mina barn inte växer,eller inte skulle må bra på andra vis. Meen, jag tycker ju det är roligt att fylla i såna här böcker om barnen.. O där kan man ju även fylla i hur dom växer.. Så därför for jag på det här besöket. 👍

Sen blir man ju erbjuden läkarbesök vid 1 år (tror jag det är?) O en sån koll kan ju va bra..
Annars så tycker jag BVC har så mycket stolligt för sig också.. 😉

Eftersom vi likväl var i hyfsat civiliserade delar,så passade vi på att hänga med Linda o bebis också!  ♡ O när vi for hem,så blev jag sådär gråtmild o lite löjlig.. Alltså vilka fantastiskt fina vänner jag faktiskt har i mitt liv! 
Gårdagen med Linda o bebis behövde jag verkligen. ♡ 

Precis som jag även behövde Måndagen i Boda. Surr o häng med Tina o Ulrica,Märta o Alfons. ♡
Edwin hade även turen att få bli klippt av Tina.. 
O vilken skillnad,han blev så stor! O det blev så himla bra, men jag ska inte hymla med att det var gruvensamt o få dom där supergulliga lockarna bortklippta! 😭 

Förövrigt så hittade jag mig även  en sån där tvättkorg som jag varit på jakt efter igår! Wiihoo!! 👌 

En annan sak jag undrar är, vart faan är mina skattepengar!? "Alla" andra verkar ha fått sina ju.. 😡 Well,Well dom kanske är på samma ställe som sommaren!? 

Ikväll har Lowa skolavslutning. Hon slutar årskurs 4.. Det är tamigtusan heelt sinnes! 
Jag har återigen bakat,då hennes klass står för fika försäljningen. Jomensåatte..
Ingen mening o stänga av ugnen tänker jag.. Har ju en del födelsedagar o fira framöver också! 

O i lördags hade företaget 5år jubileum. Sjukt kul var det,  o jo jag fick till ätbara tårtor! 😝
Jag dricker ju ytterst sällan,o var nykter även denna kväll.. Men de va så himla skoj! 😄 Man slutar ju dock aldrig förvånas över folk. Jisses så mycket dumt folk de finns.. O ja,spriten gör ju folk dumt.. Men en del kan ju va nykter, o liksom ändå inte bete sig. Eller saknas det bara socialkompetens helt enkelt? Bekräftelsebehov?
Aja,jag hade iallafall jäkligt skoj,o mycket folk var det! 

Kidsen hade dessutom haft det toppen hos Morfarn o Karin! ♡






Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0