♡ Jomenvisst..

05.45 igår startade mina grabbar dagen. O jag har gjort min första arbetsdag,på knappt tre år.. TRE ÅR!! Sinnessjukt.
Förresten så menar jag natt, jupp jag har jobbat inatt.. Det gick som en dans.. 

Är lite lätt mör just nu,o skulle ljuga om jag påstod nånting annat än att jag längtar tills det är kväll. På vägen hemifrån jobbet plockade jag med mig Jenna! ♡ Hon o Lowa har så roligt tillsammans o det är så kul att se dom. 

Jag o grabbarna ska få sällskap av Ulrica o Märta om ett tag. Det behöver vi, idag är jag världens tråkigaste morsa. Alla kategorier.
Vi behöver nån att leka o hålla oss vakna med.

Längesen det skrevs nåt här nu.. Det snurrar på i en sjujävla fart.. Precis allting,och jag hinner inte riktigt med alls. 
Jag fyller dessutom tydligen år på torsdag.

Försöker rodda ihop nå 30årsfirande av nå slag,och letar den perfekta 1årspresenge presenten. Jagar barnvakt till ett bröllop vi är bjudna till ,och ett 30års kalas jag gärna vill gå på.
Samtidigt vill jag ingenting.
Jo,lägga mej ned o grina.
En helg på tumanhand,eller hela familjen på ett hotell skulle också göra jävligt gott just nu.
O någon som putsar fönster,klipper gräs och städar huset. Någon får gärna olja den här förbannade altanen en gång till också. 
Någon får gärna baka massor av kakor, o göra ett par smörgåstårtor också.

Vi har förresten äntligen blivit med sandlåda. Såå jäkla grett! O jag är så glad,nästan lika glad som kidsen. 😄

O tänka sig,någon (läs världens bästa Ida) klippte våran gräsmatta häromveckan.
Lyxigt!!! ♡♡♡

Näe,lunch till barnen ja.. O morsan också!
Har äntligen fått en dexcom kopplad nu.. Den har jag stora förhoppningar på. Jespers enda,eller största förhoppning är mest troligt att slippa en mordisk sambo..
Det är roligt att leva med en diabetiker..
Jisses,vilket jobb även han gör.. Jag har fasen tur.. ♡ 





Era tankar..
Postat av: mormor

Hej Joanna ! Måste få berätta att du är ju toppen på det här med bloggen. Och så bra för att du får skriva av dig dina tankar och känslor.Och dessa härliga ungar, glad och god. Kram/mormor

Svar: Tack mormor! ♡
Joanna

2015-06-30 @ 18:34:39

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0